Fremtidens kundeopplevelse sett fra Austin – hva norske ledere kan lære av SXSW?
Hva gjør du når kundeopplevelse ikke lenger er et fortrinn, men en forventning – og...
Marketing for hire: Slik sikrer du et vellykket samarbeid
Står du midt i et lanseringsløp, en vekstfase eller har en markedsavdeling som trenger ekstra...
Hva er fordelene ved å bruke marketing for hire-konsulenter?
Har du behov for en ekstra markedsressurs i en kortere eller lengre periode? Ved å...
Slik kommer du i gang med marketing for hire
Oppstartsprosessen med en konsulent fra Markedssjefene er enkel og effektiv. Du forteller oss hva du...
Hva er marketing for hire? – En fleksibel løsning på moderne markedsføringsbehov
I dagens marked hvor tempoet er høyt og kravene til markedsføring stadig økende, trenger mange...
Dette preger digital markedsføring i 2025: AI, SEO og personlig kundereise
Markedsføring har aldri vært mer personlig – eller mer kompleks. I 2025 handler det ikke...
Øk salget ved å la merkevareledelse styre forretningsstrategien
Med undring ser vi at de fleste styrerommene i ambisiøse selskaper ikke lar markedskompetansen og...
Er det sant at du kan hacke hjernen til folk? Nevromarkedsføring og strategisk kommunikasjon er en kraftfull kombinasjon
Det høres litt sci-fi ut, men en ny måte å tenke og utføre markedsføring på...
Slik går du frem for et vellykket influensersamarbeid
Har du og ditt selskap lyst til å samarbeide med en influenser? Gled deg. Det...
Alt du trenger å vite om influensermarkedsføring i 2025
I 2025 har influensersamarbeid blitt en naturlig del av mediemiksen for mange merkevarer. Stadig flere...
Slik bruker du personas for å treffe målgruppen din – og skape bedre leads
Personas er et bredt anerkjent verktøy for å utvikle målgruppestrategier, og brukes flittig av både...
8 enkle steg for en suksessfull kampanjeplan
Uansett om du lanserer et nytt produkt, en tjeneste eller en generell markedsføringskampanje, trenger du...