Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Hvorfor trenger du en målgruppe?

Hvem er drømmekunden din? Ved å kartlegge målgruppen din, vil du nå kundene dine på...

Tre digitale salgsstrategier som støtter din B2B-markedsstrategi

Jobber du målrettet for å oppnå forretningsmålene dine? Som leder er det viktig å vite...

Slik lykkes du med innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring er et svært effektivt verktøy som kan lede til salg, merkevarebygging og kundelojalitet. Men...

Skal du arrangere workshop? Her er våre 7 beste tips

En workshop kan være en veldig produktiv aktivitet for å finne løsninger på konkrete problemstillinger...

Derfor bør du utarbeide en konkurrentanalyse

Uansett hvilken bransje du opererer i vil du alltid ha konkurrenter. Det hadde vært fantastisk...

Hva er fordelene ved å bruke marketing for hire-konsulenter?

Har du behov for en ekstra markedsressurs i en kortere eller lengre periode? Ved å...

I disse situasjonene er det smart å benytte seg av marketing for hire

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

Kommunikasjonsplanen: Navet i din kommunikasjon

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

Våre beste råd for å lage en effektiv markedsplan

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

7 ting markedsførere kan lære av julefilmer

Dette er kanskje en overskrift du ikke trodde du ville lese. Kan markedsførere lære noe...

Hvorfor er merkekjennskap så viktig?

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

En introduksjon til WordPress – et CMS med endeløse muligheter

Det finnes et hav av leverandører innen content management systems (CMS), som er fellesbetegnelsen for...