Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Derfor bør du ha en aktivitetsplan for dine markedsaktiviteter

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

En mer bærekraftig kundereise med abonnementstjenester?

Visste du at nordmenn i gjennomsnitt bruker 50.000 kroner i året på abonnementstjenester? Forbrukere ønsker...

Derfor er skreddersydde kurs nyttig for markedsavdelingen

Markedsføringsfaget er bredt og omfattende. God kompetanseheving er viktig og motiverende for de ansatte, og...

SEO sjekkliste: Slik blir din nettside mer synlig

Å jobbe med SEO for din nettside er en kontinuerlig prosess. Her er en sjekkliste...

Søkemotoroptimalisering: Gjør innholdet ditt synlig på Google

Oppdatert 11/9-2023 Søkemotoroptimalisering (SEO) er avgjørende når du skal jobbe med innholdsmarkedsføring. Uten en god...

Hva kan markedsførere lære av prisfrys-stuntet til Kiwi?

Kiwi overrasket mange da de unnlot å øke prisene, men heller valgte å fryse dem...

6 grunner til at en merkevarestrategi lykkes

Oppdatert 2/10-2023 Det har blitt sagt at markedsføring er som å invitere noen på date,...

7 grunner til at merkevaren din ikke fungerer

Se for deg en helt vanlig morgen. Du våkner av vekkerklokken på iPhonen, du tar...

Hva kjennetegner en god markedskonsulent?

Markedsføringsfaget utvikler seg i rekordfart med ny teknologi og innovasjon, og det blir stadig vanskeligere...

Praktisk sjekkliste før du setter i gang med markedsbudsjettet

Markedsbudsjett og prosessen rundt kan være omfattende. Det er ofte mange steg du skal gjennom...

Slik overbeviser du ledelsen om at kurs i markedsstrategi er verdt investeringen

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

5 tiltak for å rive siloene mellom marked og salg

Her er 5 konkrete tiltak for å sikre optimalt samarbeid mellom avdelingene marked og salg...