Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Markedsføring som rigger deg for høsten

Snart er det ferietid, men vi følger opp planlagte aktiviteter og er tilgjengelig for kundene...

5 måter å rigge bedriften for “smarketing”

“Smarketing” – bare enda et buzzord, eller har det noe for seg? I dette innlegget...

5 måter å skape engasjement rundt branding internt

Skal man bygge en sterk merkevare, er man helt avhengig av å involvere og engasjere...

Slik skaper du en brukeropplevelse som øker din bedrifts ROI

Så enkelt kan det være – leverer du en god digital brukeropplevelse kan du også...

Derfor må du prioritere Universell Utforming på nettsiden

Fra 1.januar 2021 ble regelverket for universell utforming av nettsider gjeldende for alle. Det betyr...

Innholdsspredning og kanalstrategi

Oppdatert 09/10/2023 En god kanalstrategi sikrer at du har oversikt over kanalene hvor du er...

Bli mer lønnsom med en bærekraftig strategi

Bærekraft eller «sustainability» er et av de store buzz-ordene hos de fleste aktører i markedet,...

Lite markedsføringsbudsjett? Dette bør du prioritere

Skal din bedrift få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet, er det viktig å begynne i...

Markedsbudsjett for 2021? Dette bør du prioritere

Det er ingen tvil om at vi er mer digitale enn noen gang før, og...

Hvordan samarbeider du godt med en ekstern markedsavdeling?

En komplett, inhouse markedsavdeling er det få norske selskaper som er så heldige å ha....

De største utfordringene for dagens markedssjefer, og hvordan du løser dem

Dagens markedssjefrolle står i sterk kontrast til det den var for bare noen få år...

Hvordan kartlegge en digital kundereise

Dagens kundereise har i større grad blitt digital fremfor analog. Det vil si at kunden...