Vi tilbyr
Hos Markedssjefene blir du en del av et av landets beste markedsføringsmiljøer, og du får muligheten til å jobbe både smalt og bredt med markedsføring. Aller best resultater oppnår vi når markedssjefer, digitale markedsførere og spesialister jobber og deler erfaringer sammen. Sterkt faglig miljø, god kunnskapsdeling og personlig engasjement er derfor viktig. I tillegg kan du forvente:
- Et presterende og inkluderende arbeidsmiljø
- En god og nær leder som støtter deg i konsulentrollen og i kundeoppdrag
- En variert, morsom og krevende arbeidsdag hos kunder i ulike bransjer og prosjekter
- Faglig utvikling gjennom kundeoppdrag, intern kompetansedeling og kurs
- Stort fokus på det sosiale miljøet, både i og etter arbeidstid
- Fleksitid
- Svært god helse- og behandlingsforsikring
- Støtte til trening
- Muligheten til å bidra til utvikling av Markedssjefene og kundene våre
Lurer du på hvordan det er å jobbe i Markedssjefene? Les mer om det her!
Arbeidsoppgaver
Som digital markedsfører har du det operative ansvaret for å iverksette, følge opp og måle markedsaktiviteter for våre kunder. Med entusiasme og faglig styrke sørger du for at aktivitetene utføres med høy kvalitet til avtalt tid. Du blir en viktig brikke i våre kundeteam, og vil jobbe bredt med mange ulike kunder og bransjer. Viktige oppgaver:
- Være en proaktiv og kreativ del av flere kundeteam, med planlegging og gjennomføring av effektive markedsaktiviteter
- Operativt ansvar for organiske og betalte saker i sosiale kanaler, spesielt Facebook, LinkedIn og Instagram
- Skrive blogger, nettsidetekster og andre markedsføringstekster
- Bidra i nettsideprosjekter, med fokus på brukervennlighet, SEO og universell utforming
- Utforme, sende og analysere nyhetsbrev
- Analysere og rapportere resultater av markedsaktiviteter
- Utforske nye digitale kanaler som egner seg for markedsføring
- Annet markedsarbeid etter avtale med kunde eller kundeansvarlig
Kvalifikasjoner
Du har et brennende engasjement for markedsføring i digitale kanaler, og har jobbet i verktøyene noen år allerede. Har du erfaring med B2B-markedsføring og HubSpot er det en bonus. Du bør ha erfaring med:
- WordPress, Episerver eller andre CMS-verktøy
- Facebook Business Manager og LinkedIn Campaign Manager
- Google Analytics eller andre analyseverktøy
- Google Ads og gjerne Google Tag Manager
- Make Newsmail, MailChimp, Apsis eller andre nyhetsbrev verktøy
- SEO – i teori og praksis
Er du nysgjerrig på stillingen?
Send CV og søknad til leder for avd. Bergen Gro Hjartholm på gro.hjartholm@markedssjefene.no, eller ta kontakt på 90 29 55 10 hvis du har spørsmål.
Søknadsfrist: 31. mars
Vi behandler søknader fortløpende.