Lei en inbound spesialist

Har du lyst til å tiltrekke potensielle kunder til nettsiden, konvertere de til leads og videre til kunder ved hjelp av verdifullt innhold? Inbound marketing er en metodikk som i stor grad handler om kundereisen og hvordan du hjelper målgruppen din gjennom denne, ved å dele informativt innhold i alle ledd.

Godt egnede verktøy, som for eksempel HubSpot, legger et solid grunnlag for analyse, rapportering og kontinuerlig optimalisering av dine inbound kampanjer. Kombiner dette med en inbound spesialist, og bedriften din er på god vei mot vekst.

Jeg vil leie en inbound spesialist

Hva kan inbound spesialistene våre løse for deg?

Inbound marketing er en helhetlig metodikk og favner hele kundereisen. Spesialistene våre hjelper deg med å implementere og drifte inbound marketing i alle deler av kundereisen, fra A til Å. Sammen kartlegger vi hva bedriften din løser best selv, og hva inbound spesialisten skal bidra med.

inbound spesialist

Her er noe av det inbound spesialistene våre kan hjelpe deg med:

  • Gjennomføre workshops:
    • Personas: Kartlegge hvem vi skal nå og definere kundetyper
    • Kjøpsreise: Kartlegge dagens kundereise og avdekke områder for optimalisering
    • Innhold: Kartlegge hva slags innhold som er verdifullt for personas i de ulike stegene i kjøpsreisen
  • Utarbeide strategi og definere SMART mål for bedriftens inbound satsning
  • Sette opp komplette inbound kampanjer tilpasset personas og kundereise
  • Produsere verdifullt innhold til alle ledd i kundereisen
  • Jobbe kontinuerlig med marketing automation
  • Analysere og optimalisere inbound marketing satsingen
  • Bistå med systemløsninger og teknisk rådgivning

Når kan det lønne seg
å leie en inbound spesialist?

En inbound spesialist er til god hjelp når du:

  • Trenger råd og veiledning for å forbedre kundereisen
  • Skal starte med inbound marketing og trenger hjelp til å komme i gang
  • Har behov for ekstra ressurser til å gjennomføre din inbound strategi

Inbound marketing er en langsiktig metodikk der resultatene kommer ved å sette av tid og ressurser for å lykkes. Etter implementering og dedikert vedlikehold, sitter du igjen med en selvgående “leads motor”, der du slipper å bruke store summer på annonsering for å generere trafikk, konvertere til leads og videre til kunder. Vi i Markedssjefene bruker inbound marketing selv – og oppnår stadig bedre resultater.

Vil du vite mer om hva inbound spesialistene våre kan gjøre for deg?

Ja, gjerne