Vi hjelper deg med
Markedssjefene er en leverandøruavhengig samarbeidspartner som betyr at vi jobber i de verktøyene som våre kunder allerede bruker. Og når vi blir bedt om å anbefale verktøy for å dekke et eller flere spesifikke behov hos våre kunder, fungerer vi som nøytrale og objektive rådgivere.
Når det er sagt, så bruker vi i Markedssjefene HubSpot som eget CRM-system. Det har blitt selve fundamentet i vår egen inbound-markedsføring. Samt det viktigste verktøyet i vårt salgsarbeid. Vi har oppnådd eventyrlig suksess med egen inbound-satsning på relativt kort tid ved hjelp av HubSpot. Flere av våre ansatte har spisskompetanse på området, og kjenner de ulike modulene godt. Samt fordelene man kan oppnå ved å ta de i bruk!
“Det siste året har vi økt antall leads med 40%. I samme periode har vi opplevd en økning i trafikk til vår nettside på 85%. Og hvis man ser på organisk trafikk isolert, så tilsvarer økningen hele 105%. Dette er vi naturligvis svært godt fornøyd med, og dette er resultater vi har oppnådd ved målrettet fokus på inbound som metode! Som en konsekvens av høy etterspørsel har vi nå også doblet antall ansatte!”
– Benjamin Blatch, Salgssjef
CRM (Customer Relation Management)
Et godt CRM-system gjør det mulig for bedriften å sikre gode dialogløp mot egne kunder, øke salget, bygge tettere relasjoner og skape ytterligere vekst. Stadig flere bedrifter har forstått viktigheten av å være kundeorienterte og i den sammenheng være bedre posisjonert med et godt implementert CRM-system.
HubSpot
Markedssjefene er HubSpot partnere som betyr at vi kan bistå våre kunder i rådgivning i anskaffelsesfasen, i forhandling på pris, samt med implementering og oppsett av HubSpot.
HubSpot er kanskje ikke så ulikt andre tilsvarende verktøy på markedet, men noe av det vi opplever som spesielt bra med HubSpot er at det kan integreres mot et stort antall andre programmer og systemer. Man kan også skalere antall tilganger og legge til moduler i takt med bedriftens egen vekst og endrede behov. Og man får samlet all data og innsikt på ett sted, som følgelig betyr at alle avdelinger kan jobbe i samme system.
Ta en titt på denne korte filmen for en rask introduksjon til HubSpot:
Innen CRM og HubSpot kan vi hjelpe deg med:
- Rådgivning
- Implementering og oppsett
- Dataoverføring
- Integrasjoner
- Automatisering
- Leadshåndtering
- Inbound marketing
Sånn jobber vi med CRM og HubSpot:
- Sammen kartlegger vi deres behov og hjelper dere å velge riktig verktøy.
- Vi sørger for at verktøyet implementeres og settes opp basert på deres ønsker.
- Dere vil få innføring og opplæring i verktøyet samt mulighet for et utvidet samarbeid
Hvis du er nysgjerrig på om HubSpot kan være noe for din bedrift, så ta gjerne kontakt med oss her for en uforpliktende prat. Så finner vi sammen ut om, og i så fall i hvilken grad, HubSpot kan passe for dere.
Dette sier kundene våre:
Kan Marketing Automation erstatte din salgsavdeling?
Oppdatert 11/9-2023. Har du noen gang tenkt på hvor mye tid din salgsavdeling bruker på...
Les blogginnlegget herSlik bruker salg og marked personas for å generere bedre leads
Personas kan anses som noe av det viktigste fundamentet man kan ha i enhver markedsføringsstrategi....
Les blogginnlegget herSlik påvirker inbound marketing din salgsstrategi
Godt innhold og målrettet kommunikasjon er nøkkelen til god inbound markedsføring. Men hvordan skal du...
Les blogginnlegget her